Tuesday, September 9, 2008

LAC2201 Gabriele Segre's Blog



http://gabrielesegre.blogspot.com/




我的家人

我是意大利人,刚来新加坡四个星期。我的家在意大利西北部。我家里有四口人:爸爸、妈妈、妹妹和我。  

我父母都在旅行社工作。他们工作很忙,有时太忙了!好在他们喜欢旅行,所以他们常常去海边度假。  

我的妹妹二十岁。今天对她来说很重要,因为她有一个进入医药大学的考试。如果她考上了,她也许到新加坡来看我,我们也许会去某个地方旅行。  

我想十二月回家。我会很高兴看到我的家人。可是离开这儿的朋友,我也会很难过。

3 comments:

Miss She said...

Buongiorno Gabriele,

I like your blog entry as it is simple and understandable. How do you find Singapore? I hope all's well and hope you enjoy your exchange life.
Oh and send my good luck wishes to your sister on her entrance exam.

spiralz00 said...

Its cool ur family get to travel around so much :)
Joanna Ng

Nide said...

Gabriele! 你写的真好啊。 很高兴认识你:)。 - Edison