Sunday, September 14, 2008

LAC2201 Cheryl Lavinia Hunkin's Blog

我叫Cheryl, 我是英国人。我爸爸, 妈妈也是英国人。











我家有六口人,爸爸、妈妈、哥哥、姐姐和我。最后一个人是谁呢?那就是我的小狗了。我的小狗是我的好朋友,当然也我的家人!我妈妈今年六十四岁, 我爸爸今年六十三岁。我爸爸是农人。他有三百头羊、三十头牛和两匹马。















我妈妈不工作。我哥哥今年三十六岁。他有四个孩子。他们很可爱!我姐姐今年三十三岁。她有三个孩子,也很可爱!











我没有孩子!但是我有男朋友,他是香港人,长得很帅!

3 comments:

spiralz00 said...

Cool blog :) the babies are so cute! is that the london eye or singapore flyer?

Joanna Pearly Ng

Anonymous said...

Sweet photos, you have lovely horses! Shame you don't have a photo of your doggy though :)

Unknown said...

You put sooo many photos! That's nice! I like you blog! By the way.. I looooove horses!